Beter samenwerken met uw klanten
Voor boekhouders is onFact helemaal gratis. U koppelt dossiers van klanten aan uw account en kunt op die manier vlot met hen samenwerken en gegevens uitwisselen.
onFact zet sterk in op technologische ontwikkelingen van en voor e-facturatie. Zo bieden wij verschillende methodes om onFact te koppelen aan uw eigen boekhoudpakket.
onFact helpt uw klanten tijd te besparen en administratieve fouten te vermijden (bv. dubbele invoer). Door meer efficiënte invoer helpt onFact ook u om de druk van deadlines te verminderen. Bovendien zijn de gegevens van uw klant uitstekend tegen verlies beveiligd.
Openen uw klanten nieuwe acccounts bij onFact via uw boekhoudersaccount? Dan krijgt u als dank van ons een mooie commissie!
U kan verschillende methodes gebruiken, compleet volgens uw eigen gekozen workflow
onFact exporteert de aan- en verkoopfacturen van uw klant naar het UBL- of E-FFF-formaat. Dat is zeer geschikt voor gegevensuitwisseling met zowat alle boekhoudsoftware.
U kan met onFact de documenten en bestanden van klanten synchroniseren via uw eigen server, Dropbox, OneDrive of Google Drive. Dat vermijdt fouten bij het kopiëren of invoeren.
Universele leveringsplatformen zoals ClearFacts, Basecone en CodaBox zorgen ervoor dat uw klanten hun documenten rechtstreeks vanuit onFact kunnen versturen naar uw omgeving.
onFact heeft een directe verbinding naar boekhoudprogramma's in de cloud. Gebruikers sturen hun facturen rechtstreeks vanuit het programma naar de boekhouding! Niet langer wachten tot de klant data doorstuurt.
Heel eenvoudig, gratis en in enkele minuten op weg!
documenten aangemaakt met onFact tot nu toe
Gebruik je eigen vertrouwde boekhoudpakket maar minimaliseer manuele invoer door samen te werken met je klant via onFact.be. Facturen aangemaakt met onFact.be zijn eenvoudig in te lezen in vrijwel elk boekhoudpakket.
ACCOUNT AANMAKEN!