12 Jan 2017

Update: nieuwe mogelijkheden voor bijlagen!

Update: nieuwe mogelijkheden voor bijlagen!

In onze laatste update hebben we enkele nieuwe mogelijkheden toegevoegd voor uw bijlagen in onFact: het is vanaf nu mogelijk om bijlagen standaard aan te vinken bij het verzenden van e-mails. Zo hoeft u niet steeds bij elke e-mail bijvoorbeeld uw algemene voorwaarden aan te klikken. Ook is het vanaf nu mogelijk om PDF bijlagen rechtstreeks in te voegen in de PDF van aangemaakte documenten. Zo kunt u bijvoorbeeld uw algemene voorwaarden als extra pagina achteraan de factuur toevoegen, een mooi voorblad gebruiken bij offertes of een extra pagina met een promotie toevoegen.

Om deze instellingen toe te passen voor algemene bijlagen kunt u via het menu rechtsboven naar “Instellingen bedrijf” gaan en vervolgens naar het tabblad “Bijlagen”. Na het uploaden van een bijlage klikt u op de gele knop “Instellingen” en kiest u de standaardinstelling voor e-mails en bij welke documenten de bijlage ingevoegd moet worden.

Wil u extra pagina’s toevoegen aan specifieke documenten? Dan kunt u ook bij de documenten via het tabblad “Bijlagen” pdf bestanden uploaden om in te voegen.

Aarzel bij vragen niet om ons te contacteren via support@onfact.be.

Probeer onze software gratis uit